torsdag 28 juli 2011

About me...

Jag är ett kattälskande, konst freak som bor tillsammans med min pojkvän i ett hus tillsammans med två andra och två underbara katter och tre hemska skällande små hundar... Jag har 19 tunga år bakom mig och nu hoppas jag på det bästa eller jag försöker att hoppas även om det inte alltid går så bra.
Det har funnits mycket destruktivitet i mitt liv och jag har inte alltid det så lätt med att släppa taget om detta, det destruktiva och det dåliga som har hänt mig har blivit som en trygghet för mig och nu ska jag försöka bryta mig fri från denna trygghet och ge mig ut i det okända, d.v.s. det bra måendet.

Jag har genomgått en behandling på ett behandlingshem, fått en diagnos och har varit sjukskriven p.g.a. min diagnos och mina förhinder i arbetslivet och studeringlivet i snart ett år.

Den döda tiden spenderas genom att grubbla, fotografera, leka med katter, spela olika mmorg spel och rollspel, kolla på filmer och serier och små tränar när jag känner för det.
Denna bloggen kommer innehålla en hel del.

Foton från vardagen, inlägg från vardagen, recensioner och andra små saker.

Short info about me

Namn: Vivvi

Ålder: 19

Stad: Nybro

Status: I ett lyckligt förhållande med J.

Stjärntecken: Skytt

Utbildning: 1 år på estetiska design o entreprenör programmet samt 1 år på estetiska författarprogrammet.

Intressen: Foto, konst, spel, djur, natur, historia, musik, kunskap, skriva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar