onsdag 27 juli 2011

Mjaauuuu

Mjaaauuuuu....

Jag vet inte riktigt hur jag ska börja presentera mig själv. Jag vet heller ej hur stort intresset är för att läsa om mig heller, vilket gör att det är väldigt svårt att veta hur man ska skriva om sig själv, hur personlig man ska vara osv. Men jag tror jag väljer o vara lite personlig, fast inte just nu. För har ingen större lust med att skriva något personligt. Har en av mina mindre bra dagar, sovit dåligt, drömt konstigt och hemskt och legat vaken i flera timmar utan att kunna röra på mig osv.

I vilket fall som...
Jag hade tänkt fylla denna bloggen med bilder, massor av bilder i förhoppningsvis bra kvalité, även inlägg om saker som jag ser fram emot och saker som händer och sådant. Ska se om jag kan hitta en bra modell för presentation som kan vara lämplig.

Mjaauuuu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar