onsdag 25 januari 2012

Aj

I natt vaknade jag av att jag hade en sådan fruktansvärd huvudvärk som sträckte sig från nederdelen av nacken till pannan och ned till käken. Jag trodde jag var på väg att få migrän innan den ipren jag hade gått upp och tagit hade börjat verka. Det var inte en kul känsla alls. Trodde seriöst att det aldrig skulle sluta och att jag skulle bli tvungen att stanna hemma som idag.
Men när alarmet gick och jag klev upp var huvudvärken som tur var borta.
Idag är det en ganska kort skoldag, vilket jag är glad för. Hade inte orkat en annan lång dag som igår.
Igår fick jag reda på att min lektion hade flyttat sig från kl 11 till kl 15 istället så jag satt hela dagen i skolan och gjorde ingenting mer än att vänta på att tiden skulle gå. Tror jag till och med fick klart den sista delen av grupparbetet med under den tiden.
Idag slutar jag vid ett och om jag har tur så behöver jag inte vänta så länge på bussen, kollade nyss upp det och bussen går 14:30... Jippie

O_O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar