söndag 22 januari 2012

Open your eyes.

Jag har inte haft orken till att skriva på länge, jag har velat men jag har inte orkat.

Efter mina skoldagar är jag så glad över att få komma hem igen att jag totalt tappar orken för att skriva.
Jag vill skriva och beskriva men jag orkar inte.
Veckan som har varit nu har varit väldigt krävande för mig, det känns mer eller mindre som om jag är tillbaka i skolan i Stockholm då jag hade med mig häxblandningar och piller som jag tog under skoltid.
Det känns som om jag är tillbaka i Malmö och hatar varenda minut av mitt liv och skolan.

Jag känner begäret av att vilja fly, hitta en tillfällig flykt. Det är nästan så att jag vill leta runt i huset efter tabletter. Letade härom dagen efter mina gamla piller från behandlingstiden, tänkte om jag hade kvar dem än och om jag kunde ta dem. HaH ganska patetiskt men jag ville så gärna bara fly.

Jag anade att min återvändo till skolan skulle ta fram mycket gammalt och än så länge så har jag någon form av kontroll men i längden vet jag inte om jag kan ha kontroll eller om det kanske helt enkelt går över.

Vi har fått alla våra kursplaner nu och jag känner mig redan pressad inför att prestera.
Vår första svenska uppgift är redan inlämnad och vi har redan påbörjat en ny, ett samarbete...
(Dock lite omöjligt att samarbeta med några som inte samarbetar.) Faktiskt ganska omöjligt men men...
Har redan fått datum för när nationella provet ska vara, det skriftliga :/ Inte jätte kul direkt men det finns inte så mycket man kan göra.

Igår var jag och pojkvännen ute och gick i den "nya" snön. Var ganska mysigt faktiskt och skapa spår i den orörda snön. ^^

Idag ska vi ha film kväll, vi ska se antingen In time eller Immortals...
Får se vilken film det blir, hoppas på båda hah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar