måndag 25 juni 2012

Det är en ny vecka. Inget är direkt planerat, förhoppningsvis kommer vi grilla på fredag eller lördag som vanligt. Dock måste jag se till att bestämma mig för hur jag ska göra nu till hösten, ska jag fortsätta att plugga på "komvux" eller ska jag påbörja en annan utbildning eller ska jag gå till arbetsförmedlingen?
Vet i stort sett inte alls vad jag vill eller hur jag ska göra för att bestämma mig.

Vår katt Alita som är gravid blir hela tiden större och jag väntar nervöst men förväntansfullt på när ungarna ska ploppa ut. Är nervös för när hon ska gå in i föda och dylikt men är väldigt nyfiken på vad det är för kattungar som kommer. Hur de ser ut, om det är någon som är lik Alita själv, hur många är de, förhoppningsvis inte mer än tre...
Problemet blir sedan att göra sig av med alla kattungarna...
Hitta rätt ägare och allt därtill.

En väldigt blöt kitten kom hem igår efter att ha varit ute i det värsta regnet... ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar