tisdag 28 februari 2012

Det är skola idag för mig fast inte förrän 15:00 så har halva dagen på mig till att ta det relativt lugnt ^^
Igår tänkte jag att jag skulle måla om mina naglar och ha svart nagellack ett tag så jag satt och fundera på detta när jag kolla på teven och sa till mig själv att jag måste ta bort mitt nagellack men kom aldrig sedan till att verkligen göra det så jag ska kanske helt enkelt göra det idag?O_O
Jag vet inte.
Tänkte börja morgonen med en redbull, ett p-piller och sedan köra en LOL (league of legends) match! Och sen kanske jobba på mitt arbete eller så gör det jag det när jag väntar på bussen senare...Men jag tänkte att jag kanske skulle spela lite på min karaktär i old republic , får se vad jag känner för efter en match ^^


PUFF IN YOUR FACU*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar