lördag 11 februari 2012

Pyton

Idag har jag vaknat och sedan har jag bara skrivit på mina arbeten, har gjort klart ett och är nästan klar med det andra. Försökte mig på att skriva den debattartikeln som ska vara klar på fredag nästa vecka men kommer ingen vart. Fastnar och fastnar återigen.
Texterna som vi ska grunda vår debattartikel på säger mig ingenting, absolut ingenting. Jag läser men läser ändå inte det som står, det bara försvinner för mig.
Det är svårt att ens komma på en ide om vad man kan debattera om. Texterna är meningslösa och därför kan jag inte komma vidare med ett huvudargument som är den viktigaste delen i en debattartikel.
Jag är bara fast. Tänkte ett tag att jag kan skriva en debattartikel om just att jag är fast men kom på att jag inte kan fylla två sidor med det.

Min katt, Alita, har också bestämt sig för att vara extra jobbig idag, det enda hon har gjort är att busa med allt som hon är medveten om att hon inte får busa med. Så har inte fått sitta länge med mina arbeten utan att behöva resa på mig och jaga bort henne och dylikt. Har till slut fått flytta på de saker som hon hela tiden attackerar så att jag kan få en chans och sitta ner i mer än 2 minuter och skriva.

Önskar jag kan få sällskap snart av min pojkvän som har sovit sedan jag vaknade i morse.

Känner mig hopplös och less på allting, är orolig för veckan som ska komma. Är rädd för att jag inte kommer få besök denna veckan, eller veckan efter. Är rädd för att bli besviken igen.
Är rädd för att bli bortglömd.
Usch nej jag vill bara fly.

Märker att jag börjar få spänningar i mitt huvud med, lika bra och ta en tablett innan det börjar göra riktigt ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar