torsdag 9 februari 2012

Min katt ser väldigt nöjd ut med sig själv när hon springer runt och leker med min rosa hello kitty strumpa!

Är väldigt glad för att det är helg nu snart, hade inte pallat en dag till av att passa bussar och vara ute bland folk. Tycket inte om det. Jag orkar inte prata med någon i skolan, jag orkar knappt sitta kvar tills lektionerna är över. Allt jag vill när jag är i skolan är att få komma hem så fort som möjligt utan problem. Men att komma hem innebär för mig att jag måste oftast vänta 1 timme i snitt på min buss...Vilket inte är så kul om man slutar kl 10 och måste vänta, ibland måste man vänta mer än 1 timme, som idag om jag inte hade haft pojkvännen som hämtade mig så hade jag inte kommit hem förrän vid 14 ungefär.
Idag kommer vi förmodligen få en bok att läsa och skriva en recension på i Svenska B kursen. Hoppas det inte är en allt för hemsk bok bara.
Är glad för att det är baddag idag och för att vi har badolja igen, som gör vattnet mjukt och fint ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar