onsdag 8 februari 2012

Det känns som om jag har vaknat ur dimman som jag var i igår. Det känns skönt men samtidigt så känns det motigt att åka till skolan när man bara har en lektion, funderade nyss på om jag skulle skita i det idag men kom på att jag måste skriva ut saker och sådant så får åka dit ändå. Kollade nyss upp mina bussar idag och det verkar som om de har tagit bort den buss som vanligtvis brukar gå kl 17:23 så nu går det ingen buss förrän 18:25 hem till mig. Vilket suger ganska hårt för det är 1 timme och 25 minuters väntetid... Får se hur länge skolan pallar ha mig där innan jag blir utslängd haha.
Har äntligen gjort klart mitt fördjupningsarbete om vikingar, och nu är det bara till att börja på nästa arbete har ganska mycket att välja på, antingen en debattartikel eller så kan jag börja på samhällsarbetet som är halvstort och i två delar...
Läste de texter som man fick välja mellan när man ska skriva en debatt artikel och det är ingen där som riktigt talar till mig, svårt att komma på huvudargument till en text som inte talar till en alls. Så den kan jag inte börja på...
Får börja på mitt arbete inom samhällskunskap istället, det är lite simplare på så sätt för mycket av de frågor man ska svara på kommer ifrån ens eget vett och det andra finns i boken. ^^



Men måste komma på något att äta innan jag ska iväg för kommer hem sent så det är prio ett just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar