måndag 20 augusti 2012

Scott McKenzie is dead :/


Scott McKenzie- San Francisco.

Känns sorgligt att han är död, fast det finns inget man kan göra åt saken, hans musik kommer fortfarande vara med på mina topplistor. Lite hippie kanske men det skiter jag i, önskar att jag var född på 50 talet så att jag kunde få uppleva "hippie" tiden men sorgligt nog blev man född nu till denna epoken vad den nu kallas... Alla säger olika.

Mår för övrigt inte något vidare, kämpar för att hålla huvudet över ytan om man säger så, är glad för att det har skett lite förändringar i mitt schema, är numera ledig var onsdag ^^ Eventuellt kommer det bli en plugg dag i framtiden men än så länge har man inga läxor så är ledig. Får nog försöka uträtta lite saker nu när man ändå är ledig, fortsätta med veden så att det blir klart någon gång eventuellt försöka dammsuga för det har ingen gjort på flera veckor.... Tömma kattlådan igen kanske, kattungarna fyller den rätt fort. Skriva annons text som ska läggas ut, kattungarna ska säljas.

Det har även inträffat fler ändringar just med skolan, det verkar som att det blir en religions kurs trots att det är bara två stycken som har sökt till den, givetvis blir den på distans men det kan vara skönt det med. Slipper åka in på lektioner som det inte alltid är någon mening med och får nu fullt CSN vilket gör mig lättad.

Dock kan jag inte säga att jag mår bra ändå, mår nästan bara sämre för någon konstig anledning, trots att saker har blivit lite bättre i vardagen så mår jag fortfarande inte något vidare bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar