onsdag 2 november 2011

Det jag saknar mest just nu är att ha en liten kattunge springandes runt mina ben, en som biter lekfullt på ens tår och fingrar, en kattunge som är så liten att man kan plocka upp den med en hand och utan att den försöker klösa en eller komma ur mitt grepp. Jag saknar att kunna börja om på nytt med en katt och jag saknar att ha en kattunge, att kunna vara dens bästa vän som tar hand om den och ger den allt den kan tänkas vilja ha. Jag vill ha en liten kattunge, en hårig liten ljus sak som är underbart söt och ljuvlig.

På tal om något helt annat...
En sak som jag reagerat på är att julsakerna har verkligen blomstrat i affärerna nu de senaste dagarna, det är så mycket julsaker nu att det gör mig rädd. Du kan köpa julgransbelysning inne på Willy´s, du kan köpa julgodis på Ica och du kan till och med köpa glögg... Men en sak som du inte kan köpa är det som är det bästa med julen enligt mig, LUSSEKATTER, det är ingen som säljer lussekatter men de säljer precis allt annat som kommer vid julens tider. Du kan köpa glögg men du kan inte köpa lussekatter, blir fan nästan lite arg på det här. Jag stör mig redan på det konceptet att de har redan fyllt affärerna med julpynt innan ens halloween har passerat. Men att de har allt förutom det som är det bästa, lussekatter, gör mig fan nästan lite arg, jag kommer nog snart fråga en personal inne på ica vad det är som pågår, varför finns allt förutom lussekatter...
Har de slutat att tillverka lussekatter?

Det har nu gått 6 veckor sedan jag lämnade in min omprövan till FK, än har jag inte ens fått ett brev från dem som bekräftar att de har fått mitt papper... Det känns fan inte så lovande men om detta inte går igenom så är det inte världens undergång, det finns ännu ett steg av helvetet.... Och det här med att man räknas som sambor nu gör det inte lättare med att söka ersättning..

Min dator som är inne på lagning har inte blivit klar än och jag sitter inte ens och väntar på deras sms, jag vill fan inte att den ska kunna lagas... jag vill bara ha mina pengar tillbaks och sen kan jag köpa en ny för dem, en ny som inte har trasighetens stämpel på sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar