söndag 20 november 2011

Jag kom nyss på en sak, jag saknar STOCKHOLM!
Jag kom på en till sak, JAG OGILLAR SKARPT MIN PSYKISKA SJUKDOM
Jag kom på ännu en sak, JAG VILL INTE ÅKA NÅGONSTANS IDAG

Jag har ingen lust att varken träffa eller försöka vara social idag, jag har inget att säga, inget bra iaf.
Mitt avslag från FK har börjat sjunka in och det känns ärligt talat inte bra alls.
Det känns så förnedrande och jag är fullständigt maktlös som alltid när det kommer till dessa saker.
Det känns verkligen som om ingen bryr sig och det känns inte rätt att bli bedömd av någon som aldrig träffat mig, hur kan de då göra en rättvis bedömning om de inte ens har träffat dig?
Fick hem avslagsbrevet från FK i fredags, det stod att jag inte kan få hjälp av dem och att jag får ta hjälp någon annanstans för de anser att jag kan jobba... Så då får jag gå till Socialen och Arbetsförmedlingen och säga som det är, FK vill att ni ska hjälpa mig, hjälp mig!
Jag undrar om det ens är någon som orkar ta ansvaret och hjälpa mig när de får höra om alla mina besvär. :/ Tror ärligt talat inte att någon arbetsgivare är villig att ens ge mig en chans.


Jag kom på ännu en sak, JAG HATAR MIN LAPTOP!

Det var meningen att jag skulle typ få hem den i torsdags, pojkvännen hade ringt och pratat med dem på Media Market och de hade sagt att den skulle vara där definitivt på torsdag så dit åkte jag och pojkvännen igen men inte fanns där någon skunkig liten skit-laptop att hämta hem...
Jag hoppas på det värsta, att någon har slarvat bort den i någon budbil och då måste någon stå skyldig mig och då får jag äntligen pengar tillbaks kanske :O
Den där laptopen är ett lost case, jag kommer väl få hem den nästa vecka men jag vet inte vad jag ska ha den till. Det problemet som den modellen har kommer återkomma igen så fort jag börjar använda den så är det bara till att se hur länge den håller innan den blir överhettad igen och stänger av sig själv... Kanske håller den en månad, kanske håller den några månader, kanske så fungerar den inte alls ens när vi får hem den igen för tredje gången...
It´s a lost case...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar