onsdag 30 november 2011

Once again

Jag har gått och klurat på vilka ämnen jag ska välja nu när jag ska skriva in mig på skolan. Jag har bestämt mig för fyra nu men jag behöver en till 100p om jag ska kunna ansöka. Det är svårt att komma på det sista, vet inte varför det sista är så svårt att bestämma sig för men på något vis så känns det svårare.
Kom under tiden jag satt och funderade på att jag måste ha betygen från gymnasiet påskrivna innan jag kan skicka in inskrivningen, vilket är något som jag fortfarande jobbar på indirekt. Väntar på ett brev som ska komma hem från skolan i Täby och väntar på att jag ska ha lyckats övertala skolan i Malmö att skicka betygen hem till mig istället för att jag ska behöva åka ända ner till Malmö för att få dem påskrivna.

Annars så går dagarna, vet inte till vilket ändamål men tiden går och imorgon är det tid igen för att besöka Media market som nu nästan har blivit en vana. Nu har det återigen gått en vecka och jag har än inte fått något besked om framgång med min laptop som verkar för tillfället vara på någon verkstad och som ingen är villig att ge tillbaks till mig... Jag åker dit imorgon med kunskapen om att jag inte kommer få min laptop med mig hem men jag åker dit för att jag vill fan inte ge mig, jag vill vara ett jobbigt moment var vecka som kommer och stör och snart börjar mitt snälla mottagande av absolut ingen info eller hjälp ta slut. Vet inte hur länge till jag orkar vara "snäll" och samarbetsvillig men snart känner jag på mig att jag kommer inte kunna hålla mina tankar för mig själv, snart får någon oskyldig en ordentlig utskällning och dåligt bemötande... Vet inte om det kommer hända imorgon men någon längre tid kommer jag inte orka stå ut med denna dåliga servicen.
Jag vet inte hur lång tid det har gått nu som denna processen har varit igång, men jag skulle gissa på att det närmar sig 3 månader... Tre månader utan en ordentlig dator, tre månader av felbedömningar och misstag, jag är fan en missnöjd jävla kund....

Jag saknar faktiskt att ha en dator, men jag saknar dock inte den som jag skickat in på lagning för den är inte bra alls, byggd för att gå sönder mer eller mindre. Jag ångrar faktiskt mitt köp, ångrar att jag inte köpte en stationär dator. :/
Aja, ska inte fokusera på det. Vet inte vad jag ska fokusera på men får se vad jag ska hitta på nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar