lördag 26 maj 2012

Har inte fått mycket gjort idag utan har för det mesta bara spelat Diablo III.
Gjorde klart Powerpointen i morse, dock behöver jag hjälp med en sista sak så får försöka få hjälp med det nu i veckan av läraren.
Har ständigt en bakomliggande oro i kroppen, pulsen ökar, sitter och små skakar och handsvetten kommer utan att jag anstränger mig. Det är snarare oron som driver mig till ett nervöst sammanbrott.
Igår mådde jag ganska dåligt, kände mig rejält nedstämd och kände ingen riktig lust till att göra någonting.
Hade min sista samhällslektion igår, fick reda på mitt slutbetyg, MVG, men inte blev jag gladare för det. Jag mådde snarare sämre men inte var det p.g.a. betyget utan jag mådde bara dåligt utan någon riktig anledning. Senare på kvällen så bröt jag ihop under påtryckning alla tankar kring ekonomin som oroar mig och som hade tyngt ner mig under hela dagen... :/

Idag har jag inte tänkt så mycket på min ekonomi förutom nu på kvällen då tankarna börjar bli allt mer påtagande och påfrestande.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar