onsdag 9 maj 2012

Tömma kattlåda

Idag är det ingen skola för mig och jag lyckades faktiskt få lite sovmorgon innan min kropp sa åt mig att det går inte att sova mer.
Har hitintills bara hunnit tvätta ansiktet, sminkat mig lite och spelat 3 LOL (league of legends) matcher. Det har varit en seg morgon, min hjärna har inte riktigt vaknat än.
Ska vänta med att klä på mig tills pojkvännen min vaknat, kläderna ligger inne i sovrummet där han sover just nu så får vänta med att klä på mig. Vill inte vara den som väcker honom bara för att jag ska klä på mig...
Egentligen så bryr jag mig inte om jag är påklädd eller inte, problemet är väl snarare att när folk kommer hit kanske jag inte borde sitta i endast morgonrock. Och idag ska det komma folk hit, så jag måste klä på mig helt enkelt.
Annars har jag en hel del att göra på min lista.


VIVVIS ATT GÖRA LISTA
  1. Tvätta kläder och handdukar, samt sängkläder
  2. Bädda nytt i sängen
  3. Tömma kattlåda
  4. Diska rent från helgen
  5. Färga håret
  6. Ordna med PowerPoint presentationen
  7. Träna till Excel prov :(
  8. Skriva klart Svenska uppgiften om Heder och Samvete
  9. Måla klart grundfärg på (warhammer) tank

Tror jag har glömt något men kommer just nu inte på vad det är, men så är det när man glömmer saker...

Nej nu ska jag försöka vara duktig och stryka något från listan- tror det blir tömma kattlåda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar