tisdag 29 maj 2012

Sen är det sommarlov

Det är inte många skoldagar kvar nu och jag tycker att det är skönt för då slipper jag ge mig ut när jag inte vill det. Men samtidigt så känner jag mig väldigt rastlös, jag vet inte vad jag ska göra, vad jag ska sysselsätta mig själv med. Nu har jag inga fler läxor, jag har inga fler uppgifter, nu återstår det bara utvärderingssamtal och sen är avslutningsdagen, sen är allt klart. Sen är det sommarlov...


Jag har inte mått jätte bra men inte dåligt de senaste dagarna, jag mår bara stundvis riktigt jävla pissigt och sen går det över och sen kommer det tillbaka igen.
Det är omöjligt för mig att bara sitta eller ligga ner i soffan och kolla på t.ex. en film eller anime för jag är alldeles för rastlös, tankarna spinner runt i mitt huvud och jag kan inte sitta still utan att det driver mig till vansinne.

Jag satt nyss och kollade igenom mitt CV som jag skrev för inte så länge sedan, ändrade om lite och skrev till och radera. Nu ska jag bara våga skicka iväg det till fler ställen. Dock känns det meningslöst...
Fastnar så fort jag tvingas skriva någonting positivt om mig själv...

Jag längtar tills den dagen då jag är fri från mina destruktiva beteenden, då jag är fri från mina självdestruktiva tankar och tankesätt. Jag längtar tills den dagen då jag kan känna att jag är frisk. Då jag kan känna att jag inte är begränsad av mina egna tankar utan då jag kan leva fri utan att frukta morgondagen eller mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar