måndag 23 april 2012

BLÖH

Såhär känner jag mig just nu..
Lyckades dumt nog somna vid 17 och sov ett bra tag, till ca 21:00, så nu kommer det i stort sett vara omöjligt att somna och jag som börjar tidigt imorgon... Hur ska man orka..

Nationella idag gick sådär, kunde ha gjort bättre, glömde en del saker och glömde totalt bort hur man gör när man ska prata inför folk. Jag hade glömt hur lite nervositet det krävs för att få ens röst att bli svag och bräcklig, hur lite oro det krävs för att ens händer ska skaka. Obehaglig känsla faktiskt, speciellt när man står där framme inför andra och ska prata och ens händer skakar okontrollerat.
Aja, imorgon är det vanlig lektion o sen på onsdag är det skriftliga i nationella och på torsdag är det prov och på fredag ska ett arbete lämnas in.
Hm, funderar på vad man ska göra nu, har haft en spänningshuvudvärk ungefär hela dagen som inte verkar vilja släppa och jag tycker själv att jag druckit tillräckligt men ändå så är huvudet spänt. Vem vet jag är kanske fortfarande spänd och nervös. Iof jag är nervös inför provet på torsdag så.. :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar