tisdag 3 april 2012

Early morning

Det är min lediga dag, vi har ingen lektion idag, och ändå så vaknar jag kl 06 och känner mig "klar" med att sova. Sorgligt men vad ska man göra. Nu får jag gott om tid innan min pojkvän vaknar och kan helt fokusera på samhällsuppgifterna som måste göras. Dock ska uppgiften inte vara klar förrän veckan efter lovet men det kan vara skönt att ha den klar ändå eftersom då slipper man kanske tänka på läxor under lovet, vilket skulle göra det till ett riktigt lov för en gångs skull.
Har inga planer för dagen direkt. Dock är det tal om att vi ska åka och hämta den "nya" bilen som är inköpt av pojkvännens mamma. Ska bli spännande och se vad hon har lagt pengarna på eftersom man själv anser att det var kanske inte den smartaste köpet, de pengarna hade kunnat läggas på annat om man säger så för vi har ju redan 3 bilar, 2 fullt fungerande och en avställd så man tycker att vi har nog med bilar som det är ^_^

Annars blir det till att fokusera på läxor under dagen, påbörja inlämningsarbetet och sedan kanske måla på lite fler miniatyrer för att det är kul. Borde även spela klart min main story i SWOTR spelet, får se vad jag orkar, borde klara av skyrim med men det får nog vänta tills jag är klar med min karaktär i SWOTR.
Nej får nog börja morgonen med något uppiggande om jag ska kunna koncentrera mig på läxor så här tidigt heh. Jag vaknar så tidigt att de flesta har inte ens hunnit åka till sina jobb och jag är ledig, så det känns inte så jätte bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar