onsdag 4 april 2012

Tråkighets inlägg i brist på annat

Har nu gjort klart första delen av mitt arbete och tar en liten paus nu efter att smått ha påbörjat den andra delen. Det vore underbart om jag kunde hinna skriva klart detta arbete innan självaste påsklovet börjar, om man inte räknar med att det börjar på fredag då ens första lediga dag börjar så börjar påsklovet på måndag och då har jag ändå 4 dagar på mig att skriva klart och det borde ju gå ^_^
Det ska gå för jag vill inte behöva tänka på skolan under lovet för då ska det vara lov och ingenting annat. ^^
Har planerat in att jag ska under lovet prova min pojkväns cykel och förhoppningsvis så kommer jag kunna cykla på den till skolan på måndag, om det inte visar sig att det är något större fel på cykeln. Vilket jag hoppas att det inte finns för då blir det svårt att lägga ner busskortet och spara in dem pengarna. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar