onsdag 4 juli 2012

Långsamt framåt

Snart har halva dagen äntligen passerat.
Tiden har som vanligt gått långsamt, varenda timme och minut har känts som en evighet och det är flera timmar kvar av dagen som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med.
Kattungarna har börjat öppna sina ögon nu, man kan se små springor och deras små pupiller ^^ lite tidigt eftersom de är bara 1 vecka gamla och 3 dagar men det är hur gulligt som helst.
Och jag tar det som ett gott tecken att de utvecklas och växer, det är ju tecken på att allt är som det ska med dem.
Har märkt att deras svansar också är fluffiga ^^ Ser jätte sött ut.

Har idag förmått mig själv att tvätta två maskiner, hängt upp all tvätt, rakat benen och har påbörjat att göra det "kattunge säkert" i huset för ungarna lär börja krypa när vi är iväg nästa vecka. Har t.ex. tagit bort mattor som vi är rädda om från golvet utifall att kattungarna får för sig att gå på toa där eller något i den stilen. Har även blockerat vissa ingångar bakom hyllor och sånt där det inte är bra att de kommer in. Tänkte att jag sen ska förbereda filtar och handdukar som kan ligga framme om ungarna vill lägga sig någonstans..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar