fredag 30 mars 2012

Jag vill inget

Det räckte inte med att jag vakna två timmar för tidigt och fick sitta uppe och känna mig oduglig, när jag väl kommer till skolan visar det sig att vi har visst ingen lektion idag så jag har alltså åkt in alldeles i onödan.
Och när jag kollar upp på bussarnas hemsida när den första bussen går hem till mig igen ser jag 11:15 och klocka är inte mer än 08:30. Jag blir först helt förtvivlad eftersom jag har ingenting att syssla med tills jag ska bli hämtad av pojkvännen kl 10 som vi bestämt dagen innan. Jag har inget arbete med mig som jag kan jobba på och jag har ingen större lust att bara sitta och kolla på folket som går från den ena salen till den andra.
Så jag går därifrån nästan tårögd och börjar gå Nybro runt tills jag kommer på att jag kan köpa Lays chips på Netto, så jag går till netto som ligger på andra sidan stan. Så timmarna går ganska fort tills klockan är 10 och jag blir upp hämtad av pojkvännen.
Vi handlar inför helgen, köper sammanlagd 400l jord till trädgården och sedan köper vi hem McDonalds till frukost...
Efter att man kollat på det nya The big bang theory när man kommit hem, börjar jag skriva på mitt historia arbete och jobbar tills huvudvärken börjar igen och tills jag helt enkelt blir klar, totalt blev det 18 sidor och det känns överdrivet mycket men jag hoppas det är bra iallafall. Tänkte att jag skulle läsa igenom det på måndag innan jag åker till skolan då det ska skickas in, rätta till eventuella missar och konstiga meningar som ibland kan förekomma när man skriver så mycket i ett sittande...

Nu sitter jag nybadad och har ingen lust till att göra någonting överhuvudtaget. Känner mig inte ens lockad till att kolla på någon film utan känner mig bara rastlös och uttråkad. :(
Känner mig trött men det är för tidigt att sova nu, somnar jag nu kommer jag vakna lika tidigt som jag gjorde i morse och det vill jag verkligen inte vara med om. Så jag måste tvinga mig själv till att göra något helt enkelt men frågan är vad... Vad vill jag göra?
- Jag vill inget
- Jag vill fortfarande inget
- Jag vill inget och har ingen aning
- Jag vill bara få timmarna och gå
- Jag vill fortfarande inget

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar