måndag 26 mars 2012

Känner mig verkligen inte redo för ett prov idag, inte ett muntligt prov heller för den delen. Jag hoppas bara på att det inte är bara jag som är osäker inför detta, känns konstigt om det vore så. Jag skulle säga att det finns många som känner obehag inför att prata för en grupp men hur de gör för att överkomma detta vet jag inte. Jag vill bara slippa prata men idag kommer jag inte få göra det. Idag kommer jag bli tvingad till att svara på saker som det är förväntat att man ska kunna och som jag inte riktigt kan utantill än...

Känner att jag behöver mer lediga dagar att göra ingenting på, iaf inte läxor. Men nu eftersom jag slappat hela helgen, de fyra dagar som jag var ledig, så har jag lite mycket att göra nu eftersom ett stort arbete ska vara klart nästa vecka och ja det kräver väldigt mycket jobb. Så jag kan inte ta det lugnt, jag måste jobba på för att få det klart innan helgen helst så slipper jag vara orolig för det under min helg. Är glad för att jag arbetat lite in i framtiden med vissa arbeten så jag slipper tänka på dem nu, måste bara komma ihåg vilken dag de ska lämnas in. Vilket är skönt för då slipper jag oroa mig alldeles för mycket.
Är glad för att lovet inte är så långt borta, bara två veckor av skola kvar ungefär, lite mindre, sen är det lov i en vecka och en dag ^^
Längtar dit något otroligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar