fredag 23 mars 2012

 Jag tror inte jag har nämnt det här på bloggen men i en veckas tid nu har ett okänt nummer ringt mig dagligen och när jag har svarat så har de bara lagt på luren och när jag ringt upp har jag enbart fått höra ett röstmeddelande som säger: Vi har stängt, var god ring tillbaka under våra öppettider. (och nej de har aldrig nämnt vilka deras öppettider är)
Så igår tänkte jag att jag som idag ska vara snabb o svara och fråga vad fan de vill och säga åt dem att lägga ner för jag vill inte ha med deras skit erbjudande att göra..
Så när det väl ringde nu för inte allt så länge sedan fick denna personen sig en ordentlig jävla utskällning, talade om att jag ville inte ha med dem att göra och att de skulle sluta ringa mig. Kändes riktigt skönt att skrika i luren, blodet rusar till huvudet, adrenalinet kickar in och bara få låta frustrationen komma ut och höras. Kändes som om jag fick andas ut för en stund, andas ut och pusta ut all inre frustration som jag dagligen går och bär på.
Dock kan jag känna att jag får lite dåligt samvete för den personen som fick denna utskällningen, men å andra sidan så har han själv indirekt valt sitt jobb och får faktiskt tåla att folk skäller och skriker hemska saker till dem när de har trakasserat en i en vecka.
De får skylla sig själva helt enkelt, som om de skulle bryr sig om jag mår dåligt eller dylikt så varför skulle jag bry mig om dem?

Snart ska man försöka slappna av med ett bad och efter det fortsätta sitt Resident Evil maraton, kolla på sista filmen och äta nyttigt, vindruvor. ^_^

För övrigt så har vi fått mycket gjort idag, har vårstädat garaget lite, iaf på vårt område som vi har där, sedan har vi varit ute i trädgården och plockat lite, varit iväg och köpt planteringsjord, frön, slängt skräp på tippen, handlat mat och dylikt till morgondagens planerade grillning.
Dock har jag inte fått några läxor gjorda, har inte ens försökt för det känns redan i tankestadiet omöjligt. Kan inte fokusera, kan inte se någon större mening med det och även om det ger mig ångest att jag inte gör någon läxa så orkar jag inte för tillfället göra någonting åt det så jag får skylla mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar