söndag 11 december 2011

Empty 2.1

Det enda jag har att skriva om är hur tråkigt jag har det, har nyss vaknat från en catnap och vet inte vad jag ska göra med mig själv för tillfället. Det finns inget som lockar och det finns inget att hata direkt heller, jag har inte lust att göra något och det finns inget som måste göras. Jag behöver inte åka och handla, jag behöver inte tömma kattlådan för det ska jag göra imorgon, det behövs dammsugas men jag orkar inte och folket blir nog inte så glad om jag börjar dammsuga nu, tror någon uppe på övervåningen sover...

Jag känner att jag blir lätt avundsjuk på min pojkvän som alltid har något att göra, antingen något att se på eller något att spela, just nu spelar han SKYRIM! Ett spel som jag vill spela men som jag inte kan spela för jag har ingen dator att spela på och jag har inget spel :(
Har inte råd att köpa något, inte en dator och inte ett spel...
Livet blir lite mindre kul när man inte har råd att unna sig något. Livet är dock inte mindre värt men det känns bara lite trist att man inte kan få det man pekar på ibland.
Jag undrar när jag kommer få min laptop tillbaks, om jag ens kommer få den, känns lite hopplöst just nu. Har väntat i en månad på att de ska skicka tillbaks den från verkstaden men ingen framgång, man kan inte ens så mycket som spåra paketet vilket är väldigt skumt. Så med andra ord har jag ingen aning om min laptop är skickad ens en gång. Funderar på om man ska anmäla dem för stöld men kommer snabbt att tänka på vad det är för mening, varför skulle någon lyssna på mig nu för en gångs skull? Det är väl lättare att bara ignorera mig och skita i det...
Så slipper folk göra sitt jobb så är de glada för deras lön kommer ändå och de får mat på bordet var dag...

Suck är less på världen, varför måste man tillhöra den?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar