tisdag 13 december 2011

Hur har ditt 2011 varit?


Blev du kär i år? Blir mer kär för varje månad och år som går

Vad önskar du att du gjort mer? Njutit

Vad önskar du att du gjort mindre? Mått dåligt

Vem har du umgåts med mest? Pojkvännen

Bästa minnet från 2011? Medeltidsveckan tror jag.... ALITA <3

Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012? Jag vill ha pengar... så jag kan köpa mig en dator så jag kan spela SKYRIM o STAR WARS THE OLD REPUBLIC... o witcher och många andra spel

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare

Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar? Lugna filmkvällar hemma

Vem/Vilka saknade du? Några vänner överhuvudtaget saknar jag kan inte påstå att jag har så många

Största misstaget? Vet inte riktigt


Hur många hade du sex med? 1

Tror du att år 2012 kommer blir bättre? Får se, är en realist med negativa inslag så vet inte

Vad gjorde dig riktigt glad i år? Att jag fann en kattunge efter ett års letande i stort sett

Hur många kysste du? Pojkvännen

Har du några löften inför år 2012? Ehm, spara pengar hahaha, nej men kanske inte ta allting på så blodigt allvar

Har du haft ett förhållande under 2011?  Är i ett fortfarande, firade 1 år i sommras

Hur skulle du beskriva din stil 2011? Tråkig men svart

Vars reste du nånstans? Skåne, Danmark, Gottland, Öland, Kalmar, Växjö, Stockholm, Mariefred

Vad ser du mest framemot med år 2012? Att ha något att göra om dagarna när jag börjar plugga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar