tisdag 6 december 2011

It´s done

Vaknade lika tidigt som vanligt men för ovanlighetens skull så var det en skillnad när jag kom upp, det låg ett tunt täcke av snö på allt utanför fönstret, inget jag direkt glädjas åt. Men det skulle väl komma förr eller senare.
Det enda som blir mindre kul nu är att hämta in veden som står ute i en bod. Får med andra ord idag se till att bära in extra mycket så det räcker lite längre så man slipper gå ut i snön imorgon kanske om man har tur.

Planer för dagen? Absolut inga alls.
Vet inte vad som kommer hända idag men jag antar att vi kommer stanna inne så mycket vi bara kan, bortsett från när vi ska bära in veden. Ska nog försöka äta lite Tacos idag och kanske tvätta, min tvättkorg är full och mina lådor där kläder ska ligga är tom, så måste snart tvätta.

Annars, jag vet inte om jag ska försöka gå ut med kameran och ta några tidiga vinterbilder, får se vad jag känner för efter vi har gått in med veden, om det är okej väder för att gå ut så att det inte är svinkallt... Tror dock inte att det är många minus ute, bara tillräckligt kallt för att snön ska stanna kvar. AJa får se.

Ska klä på mig mera nu och sedan gå ut och känna på snön...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar