torsdag 8 december 2011

Looking forward to....

Idag har vi för ovanlighetens skull inte åkt till Kalmar, har bara stannat hemma idag och tagit det relativt lugnt. Har hämtat in ved och har tvättat hela dagen, har diskat och sedan har jag och pojkvännen lagat mat och somnat till family guy. Tror det kommer kanske bli svårt att somna sedan, speciellt nu när jag dricker redbull ^^ men jag orkar inte riktigt bry mig om det. Behöver inte bygga upp oro för det med tänker jag...

Det har varit ganska lugnt i mina tankegångar idag, har lugnat ner mig lite efter allt som har hänt men det finns fortfarande frågetecken som måste redas ut. Men jag känner mig lite starkare än innan och det har varit lättare att sluta överanalysera allting när man haft händerna fulla med annat.

Är ganska glad för att året är snart slut, att julen är över snart och att våren kommer snart. Det finns en hel del att se framemot till nästa år, nya filmer och nya serier eller fortsättningar på serier som man älskar att kolla på.

1. Game of thrones fortsätter i april, säsong 2

2. Spartacus- vengeance, säsong 3
3. Puss in bots-  3 februari

4. The Hobbit: An unexpected Journey, december

5. Dark Shadows, Johnny Deep och Tim burton, kommer ut i maj

6. UNDERWORLD: AWAKENING, mars

7. Snow White and the Huntsman, juni

8. John Carter, mars

9. The Avengers, april

10. Battleship, april

11. THE DARK KNIGHT RISES, juli

12. Brave, augusti

13. The rum diary, januari

14. The woman in black, mars

15. The darkest hour, januari

Som jag nämnde, det finns en hel del att se fram emot, något att bita fast vid som man kan glädjas åt när saker och ting går snett...
Är det något som är intressant så kan man alltid kolla upp det på IMDB, en underbart bra sida ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar