onsdag 7 december 2011

Sleepy

Är trött och känner mig jämt lite smått illa, känner mig obehagligt till mods och vet inte riktigt vad jag ska göra av mig själv. Har sovit konstigt de senaste dagarna nu och har inte mått så jätte bra.
Det känns mer eller mindre tungt att vara vaken, har inget bra att sysselsätta mig med så jag sitter mest och gör ingenting, spelar league of legends och bara går runt i hemmet och små pillar ungefär.

Idag vakna jag tidigt men somnade om och vakna igen efter 12, fick hjälp med att färga håret av pojkvännen så nu slipper man ful utväxt och tog samtidigt ett väl behövt bad. Åkte sedan iväg ut till Nybro för att handla, få bilen tvättad och få vinterdäck på bilen, sedan handlat lite mera, cafe latte så jag har i 6 dagar nu.
Kom hem, åt tacos, somna nästan medan vi kolla på tisdags nyheterna och sitter nu här.
Fortfarande zombie i hjärnan och har ingen lust till att göra någonting, kämpar för att motivera mig själv till att hålla mig vaken men det är svårt. Den enda anledningen till att jag håller mig vaken just nu är för att jag inte vill vakna tidigt imorgon på morgonen så måste försöka hålla mig vaken tills efter 23 så jag har en liten chans till att kunna sova till kanske 7...

Imorgon ska vi åka in till Kalmar, göra det vi alltid gör, kolla efter magic the gathering kort, köpa mat, äta mat, gå in på pressbyrån och klaga inne hos Media market. Sedan gå till spelhallen och sitta där några timmar och sen åka hem med en najs lyxshake från Max i famnen att dricka under bilfärden hem...

^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar