lördag 10 december 2011

War

Har nyss vaknat från en konstig dröm om krig på Öland och vi höll på att förlora stort...

Idag ska vi på kvällen iväg och träffa lite folk och jag känner redan att jag är orolig för hur det ska gå, jag är orolig för att jag kommer bli tyst som vanligt och inte kunna förmå mig själv till att säga något för det finns en mental spärr i min hals som gör det omöjligt för mig att släppa ut något ljud.
Aja får se hur det går, hoppas det inte blir katastrofalt. Blygheten ska gå att övervinna om man nu så gärna vill, man får väl bara ha lite tålamod och inte ge vika så som jag gör.

Men tills dess så har jag ingen aning riktigt vad jag ska göra, jag antar att jag kommer spela för att få tiden att gå, kanske bära in ved om det nu behövs och sådant.

Kanske kolla på någon anime?
Har haft lust till att börja se ONE PIECE animen eftersom jag läst största delen av mangan men det är lite svårt att komma igång, vet inte varför men det blir aldrig av att man börjar. Men det vore kul och ha något att se var dag så tiden går fortare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar