onsdag 28 december 2011

Empty 6.69

Det var länge sedan jag skrev här nu.
Det har dock inte hänt så mycket förbättringar i mitt mående sedan sist jag skrev fast jag mår inte lika dåligt nu som då. Men jag kan väl inte påstå att jag är på topp heller, dagarna går antingen snabbt eller sakta, jag verkar inte bry mig så mycket om det men jag oroar mig för att det blir allt färre dagar av frihet kvar innan skolan börjar... (Skolstarten oroar mig väldigt mycket kan jag ju säga.)
Jag har blivit väldigt mindre aktiv på internet nu den senaste tiden, orkar inte sitta här helt enkelt. Känns bara tråkigt för det finns ingen att vara social med och det leder bara till ångest och ensamhets-känslor. Så jag undviket internet för just nu får det att känna mig ensammast i sverige...

Anledningen till att jag inte skrev om mittt julfirande var för att jag helt enkelt inte firade julen. Jag minns inte riktigt vad jag gjorde mer än att jag satt hemma vid datorn, antagligen så spelade jag Skyrim, åt något som inte var julmat eller julgodis, drack inget alkohol så som många andra gjorde, öppnade inga julklappar, hade inget julsex heller för den delen. Jag hade en helt vanlig dag medan resten av Sverige firade med mat och meningslösa klappar som oftast bara är pengar i vasken...

Har heller inga planer till Nyår, inte för att jag bryr mig så mycket men det skulle vara kul att hitta på något, vad det nu ska vara vet jag inte riktigt men skulle bara vara kul att göra något roligt någon gång, kanske ha sex vem vet XD Man kan väl alltid hoppas på det...

Idag har jag inte gjort så väldigt mycket, har spelat klart en lite större quest i Skyrim, fast bara en del, har gjort lite annat smått och gott med men inte så mycket.
Har kollat på en massa mumin avsnitt, ca 20 stycken, tänkte att jag stoppar där för idag eftersom det inte är så många kvar att se på och dem vill jag spara till imorgon för annars måste jag komma på något nytt att kolla på och det orkar jag inte...

Imorgon finns det inga planer direkt mer än att överleva till nästa dag för någon idiotisk anledning, får väl se om man blir smittad av dem där uppe nu när de är förkylda som svin, får se om deras sjuka baciller tar sig ner hit med, om så är fallet kommer jag nog bli ännu mer less på skiten.
Fick inte för så länge sedan genomgå en allt för nära kontakt med min pojkväns sjuka mamma när hon skulle slänga sopor och behövde hjälp, kände mer eller mindre hur hennes andedräkt dränkte mig, försökte att inte andas under den tiden, inte för att jag vet om det hjälper men det kändes inte så lockande att andas in hennes utandningsluft just då... Får väl se, blir man sjuk så suger det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar