söndag 4 december 2011

My birthday...

Jag trodde aldrig att någon skulle komma ihåg att jag fyllde år idag så fick en trevlig överraskning när jag vaknade att några hade skrivit grattis på Facebook.

Mitt äckel mot mig själv och mitt nedvärderande sätt att se på mig själv sitter fortfarande kvar i mitt system och jag kan inte bara helt enkelt sluta tänka negativt om mig själv. Jag är inne i samma svälttankar som jag nästan precis lyckats släppa taget om. Jag klandrar mig själv och tänker fula tankar om mig själv och känner mig bokstavligt tjock och dum om jag äter något, jag njuter av den hungerkänsla som jag känner.
Jag känner glädje när jag lyckats hålla mig ifrån mat. Men samtidigt så känns min kropp svag eftersom den inte fått någon näring men jag känner ändå en seger när det blir såhär, när jag mår fysiskt dåligt men samtidigt känner psykisk seger.

It´s a sick and twisted world and you all know it...

Jag har inga födelsedags planer och jag tänker inte låta någon övertala mig till att fira denna dag heller. För mig är det en dag av endast nederlag och förakt mot min existens, det är inte en dag att fira så som många andra kanske känner att de vill göra på sina respektive födelsedagar.
Visst ingen väljer här i världen att bli född men vi väljer sedan vad vi vill göra med dessa liv som vi fått av våra föräldrar, jag väljer oftast att hata min existens och för exakt vilken anledning det är vet jag ibland inte.
Världen känns bara allmänt rutten och jag vet inte vad jag hör hemma i denna ruttna världen.

I ask myself, WHO AM I?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar