måndag 3 oktober 2011

Contact

Jag vet inte hur många inlägg jag börjat med jag känner... jag vet heller inte om jag ska orka bry mig om att variera.
Jag känner mig väldigt ensam, väldigt disconnected.
Where am I?



Jag har en fullspäckad dag framför mig men jag har inte lust till att göra någonting, jag har inte lust att träffa min psykolog som det är meningen att jag ska träffa idag kl:15:00. Hon är fortfarande en främmande person för mig och jag vet inte om jag kan lita på henne... Innerst inne så vet jag att jag inte kan det, det går inte att lita på någon och jag tror denna tanken skrämmer mig mer än vad jag vågar tillåta den.
Jag vet inte om jag orkar träffa henne idag men jag tänker tvinga mig själv till att göra det för jag vet inte, livet är för långt utan tråkigheter eller något i den stilen.
Efter besöket hos psykologen ska vi, jag och pojkvännen, åka till Kalmar, skriva på ett papper hos media market så att min dator kan skickas in på *riktig* lagning eller något i den stilen. Efter det ska vi handla godis till bion som vi ska gå och se, the three musketeers, 3D. Och efter bion ska vi gå på Max hamburgare och äta och sedan efter det är det nog tillbaks hem igen.
Som sagt, det är en fullspäckad dag men jag har inte någon större lust till att ens klä på mig.

På något vis önskar jag att jag hade haft det lättare för att prata med andra människor, lättare för att skaffa vänner men för mig är det nästan omöjligt att hitta någon som jag har något gemensamt med. Men jag har börjat känna mig väldigt ensam nu i dagarna, väldigt utanför och bortglömd.
Det finns ingen vän online som är villig att starta en konversation med mig och jag funderar ständigt på om det är något fel på mig eller något i den stilen...

Det är inte lätt att gå runt och känna det såhär, den enda som frivilligt vill umgås med mig nu är en liten katt... Är glad för det men det skulle faktiskt inte skada att ha någon kontakt med andra människor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar