söndag 9 oktober 2011

Internet is back

Det har minst sagt varit en lång dag idag, vaknade tidigt, tidigare än vanligt faktiskt men tanke på hur sent jag somnar nu för tiden. Vaknade rätt långsamt och kände mig ganska nere efter gårdagens gråtanfall och dödsutbrott*...
Efter 12 tiden dog vårt internet här hemma och först nu, 23:57, fungerar det igen.
Så det har varit en lång och internetlös dag och på det så har min pojkvän blivit sjuk... Han har legat och sovit i soffan mer eller mindre halva dagen och varit helt utslagen :(
Det har inte funnits så mycket att göra i och med att internet, tråkighetens riddare har varit lost, men jag har gjort det bästa av situationen. Jag har målat warhammergubbar, jag har kollat på serier, jag har rensat upp vid vedspisen här hemma så att man kan börja elda i den nu när det börjar bli kallt och hemskt ute. Jag har försökt att äta men det har gått sådär, micrade en måltid av lasange men klarade inte av att äta ens en 1/4.

Har dock, nu när internet varit nere under dagen, hunnit se nästan första säsongen av Breaking bad, bara ett eller två avsnitt kvar... Gillar serien stort faktiskt och skulle rekomendera att man såg den. (orkar inte skriva vad den handlar om tyvärr, men bra är den o man borde se den)
Man borde även läsa mangan Battle Angel Alita, den är väldigt bra!


I veckan som kommer är två möten planerade in på torsdagen, ett kl 14 och ett kl 15 och efter dessa två mötena är det tänkt att jag, pojkvännen och en kompis till ska åka till Kalmar på spelkväll, det kommer minst sagt bli en ansträngande dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar