onsdag 19 oktober 2011

Fuck

Jag vill dra hårt...


Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med mig själv längre, mina tankar kräver allt mer av mig och jag vet inte vart jag ska vända mig. Mötena som är planerade för morgondagen är inte någon tröst för jag vågar inte säga som det är till dem, för jag litar inte på dem och jag orkar inte diskutera eller förklara.

Jag minns inte senaste gången jag hade sex, inte för att någon är intresserad utav det men bara en sådan sak driver mig till vansinne och jag känner mig väldigt oattraktiv. Jag vet inte vad jag ska göra för att bli tillräckligt attraktiv så att jag kan få stilla mina luster, så att jag är duglig, tillräckligt fin för att bli k****ad.
- det var länge sedan jag var så brutalt ärlig mot mig själv och ja inför (indirekt) andra.

Men jag skäms inte för jag störs ärligt talat av det. Det blir inte svårare att hålla tankarna ifrån kränkningarna när man inte får någon som helst bekräftelse, för ord är bara ord, ord som lätt blir till lögner.

Jag har för tillfället bara saker att klaga på, jag bryr mig inte just nu att min kropp är hel och fullt rörlig, för allt annat runt omkring mig och inuti mitt huvud driver mig till vansinne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar