tisdag 11 oktober 2011

Long day

Det har varit en tyst och en väldigt lång dag, jag har i stort sett varit ensam hela dagen eftersom min pojkvän har vänt på dygnet och sover nu från 10 på morgonen till kl 17 på kvällen, han ligger faktiskt just nu och sover med.
Jag kan väl inte påstå att jag mår något vidare bra men jag mår heller inte uselt, känner mig dock ganska ensam. Har ingen att prata med förutom lilla Mimmi, som är en katt...
Hon är faktiskt ett bra sällskap men det räcker inte riktigt, hon kan inte svara mig på samma sätt som en människa, vi kan dock ha samtal som mer eller mindre går ut på att jama... ^.^

Känner mig lite smått sådär vilse och avtrubbad, känner att jag måste komma ut och göra något för det känns som om jag kvävs när jag bara sitter inne om dagarna och gör ingenting. Känns som ett slöseri med tid på något vis.

En sak som jag måste få gjort de är att färga håret, utväxten är inte trevlig att kolla på och jag känner mig ganska skabbig eftersom det ser inte så fint ut med utväxt på mer än 2cm. Men jag vet inte, det blir alltid ett oros moment när jag ska be om hjälp så jag drar ut på det och får aldrig mig själv till att fråga om hjälp. ( mitt hår är nämligen så långt att jag inte når ordentligt där bak numera)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar