tisdag 4 oktober 2011

No computer for me

Besöket hos psykologen gick lite bättre än vad jag trodde att det skulle, hela dagen gick lite bättre än vad jag trodde att den skulle och jag mådde helt okej.
Biografen var nästan tom på folk eftersom det var en måndag kväll men det var väldigt skönt att den var så tom. Filmen, the three musketeers, var helt okej, väldigt actionfylld film med väldigt fina utstyrslar som man nästan blev lite avundsjuk på. Trodde faktiskt inte att Orlando Blom skulle spela badguy i filmen så blev lite överaskad, trodde nämligen att han var en av de tre musketörerna. Men det var annars en bra film och det såg ut som om dem hade lämnat en öppning i slutet för fler filmer så man får se vad som kommer nästa år, kanske en fortsättning.
Jag tog hem min dator igår, istället för att skicka in den på service eftersom det finns en risk att de på servicestället inte tycker att det är något fel på den och då blir jag skyldig dem ca 500kr, och som läget är nu har jag inte råd att lägga ut 500kr om detta nu skulle hända...
Vi fick tipset om att installera om datorn, vilket vi började göra när vi kom hem från dagens aktiviteter men tyvärr så kom vi inte så långt. Datorn fastna vid just en inställning och datorn hackade sig varenda gång så tyvärr så har jag inte en fungerande dator som blir överhettad längre, nu har jag en dator som inte fungerar alls...
YAY!

Ugh, jag saknar verkligen att ha en egen dator, som läget är nu har jag varit utan en egen dator i snart 2 månader och det börjar kännas lite. Jag brukar ju faktiskt ta bilder och lägga upp dem på olika forum men nu har jag inte haft någon möjlighet till det eftersom den datorn jag sitter på är väldigt gammal och alla usb uttag är upptaggna som det ser ut just nu... Så därför kan man uppfatta min blogg som väldigt bildlös och trist men hade jag haft lite bättre tillgång till saker så hade jag nog fått upp lite bilder här med.
Har faktiskt planerat att jag idag innan solen går ner, vid sju, ska ta lite tidiga höstbilder, för ja, löven börjar falla och samla sig och det luktar som höst ute.
The winter is coming...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar