tisdag 11 oktober 2011

Jag sitter nyvaken framför datorn igen, undrar när internet ska börja kopplas ifrån och sedan upp igen sådär var 15 minut så som det gjorde igår. Ingen av oss här hemma kan förstå varför vårat internet håller på så som det gör, det brukar annars alltid fungera men nu tycks det inte vilja fungera lika mycket.
Det finns inga planer för dagen mer än att bli klar med ett questställe i Age of Conan spelet som jag verkligen inte tycker om ett endaste. Jag vill till ett nytt ställe nu :O

Jag sitter just nu och väntar på att en patch till League of legends ska installeras klart så jag kan få min dagliga morgon dos. Det är ett bra sätt att vakna på... känner att jag är alldeles för nyvaken för att kunna skriva något som går att tyda just nu...




Mjaauuuu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar