måndag 24 oktober 2011

Väcktes precis av att någon gjorde väldigt mycket ljud för sig inne i garaget typ, hördes som om saker åkte i golvet och slängdes omkring. Skulle gärna ha velat sova längre men det är nog omöjligt.
Kollade nyss hur det såg ut i garaget och ja, det är någon som har slängt omkring saker och det ser förjävligt ut återigen. - Är ganska trött på att bo med en alkoholist som har lika lite förstånd som en nyfödd bebis om inte mindre... As

Igår hämtade jag hem min dator och var väldigt glad för det men min lycka varade inte länge, när man skulle installera klart datorn så började den hacka på ett och samma ställe igen och man kom inte vidare så idag ska vi åka tillbaka med den och säga att de två månaderna som den varit borta har gjort den värre och inte bättre, när jag lämnade in den kunde man fortfarande vara inne på internet med den osv men nu kan man inte ens öppna den.
Yay

Känner mig ganska trött på livet i sig just nu, allt jag gör om dagarna är att hoppas på att timmarna tills det blir sängdags igen går fort så jag slipper må dåligt.
Jag har snart väntat i 4 veckor nu på att få besked från FK, känns inte direkt lovande kan jag säga. Hela min och pojkvännens ekonomiska situation känns hopplös och väldigt krånglig, jag vet varken ut eller in. Jag har ingen aning vad man ska göra och vad man inte ska göra. Det finns så mycket bestämmelser osv. och regler för när man är sambo och allt är väldigt krånligt och osammanhängande.

Vaknade inte glad idag alls, tvärtom, känner ingen lust alls till att vara vaken.
Önskar att jag någongång kan ha tur med något, som att hitta en kitten som jag hinner, har råd med och får ta med mig hem innan någon annan tar den.

Mjaauuuu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar