onsdag 5 oktober 2011

Jag har inga planer för dagen, jag har inte ens planer för vad jag ska äta idag, vilket jag vanligtvis alltid brukar ha. Jag hoppas på att jag idag får ett brev från FK som talar om för mig att det inte tar flera månader för dem att överväga om min aktivitetsersättning. Jag har inte många veckor kvar på de pengar som återstår och det skulle vara väldigt bökigt om man behöver gå till socialen och låna pengar därifrån undertiden som jag väntar på FK:s beslut. Och tänk så får jag inga pengar alls från FK, tänk så säger de att jag är frisk nog för att börja arbeta?
Ugh nej jag vill inte tänka på det ens en gång, det är inte världens undergång men det blir fan inte kul om jag inte kan få pengar från FK. Man får gå en annan väg, en jävla omväg för att kunna överleva...

Jag blir väldigt less när jag tänker på att min dator är förlorad, nu kan man inte ens starta den i stort sett... Men jag vet inte, det måste väl betyda att något är fel om man inte kan installera om den ens en gång. Men jag vill ha min dator tillbaks i vilket fall som.

Jag vet fan inte vad jag ska fylla min dag med, jag vet inte vad jag ska pyssla med för att distrahera tankarna. Det jobbiga är att jag inte har lust med att göra någonting, inte ens kolla på film går för mina tankar vandrar iväg och jag mår smått dåligt och känner mig illa till mods.

Jag oroar mig för FK:s beslut eller icke beslut, jag oroar mig för att min dator inte går att reparera, jag oroar mig för att aldrig kommer kunna tillåta mig själv att må bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar