torsdag 13 oktober 2011

Har minst sagt sovit konstigt i natt, legat i soffan och inte sovit mer än 1 timme i sträck utan att vakna. Var ute på en promenad med pojkvännen tidigt eller väldigt sent på dygnet, hur man nu vill säga det, klockan var runt 4. Det märks att vintern är kommen hit, det var frost på bilarna när vi var ute samt i gräset och man kände hur kall luften var och det känns ärligt talat inte kul alls. Nu kan man inte längre gå ut utan jacka, i mitt fall mantel, eller väldigt mycket kläder på sig utan att frysa, man får börja sätta på värmen i bilen för det är så pass kallt...
Usch nej.
Har fått ställa in mina två möten idag för jag är sjuk, har ont i halsen och har haft det nu i tre dagar om man räknar med denna. Att ha ont i halsen är bland det värsta jag vet, jag har hellre en rinnig näsa eller en hosta än att ha ont i halsen.
Har inte riktigt funderat ut vad man ska göra för nytta idag, har bestämt mig för att jag måste bada men att jag inte har någon ork till det så det får antagligen bli badning imorgon.
Missade en underbar kattunge som var till salu igår på blocket, som var vit och långhårig som jag jätte gärna hade velat ha. Blev ganska ledsen för det eftersom vi, jag och min pojkvän verkar ha otur när det gäller att hinna ringa till dem som har kattungar, vi missar dem med t.ex. 2 timmar eller så är de redan hämtade och nu med denna katten som blev såld först av alla i hela kullen... Sadface*
Längtar efter den dagen då man kan få sig en liten katthona som är långhårig som kan bli med barn och ge oss små kattbebisar ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar